Vill ni veta... tragiskt!?

Hej bloggen, kom nyss hem efter ytligare en underbar dag med underbaraste julia =) Vi åkte till farsta som sagt och käkade på donken, så det var trevligt. Efter det gick vi runt i massa affärer och när vi kommer in till cubus så kommer jag på ''juste, vi kan ju ta en massa kort!'' så letar jag i min väska men kameran är inte där... så julia springer racerfart i förväg tillbaka till donken för att kolla om kameran är där, och jag letar som en galning i båda våra väskor... så frågar hon oxå i kassan om någon har sett den? Men nehepp, ingen kamera hittar man.. där rök min älskade kamera plus minneskort som jag har 300 bilder på och allting, inte kul kan man säga. Så nu är jag lite ledsen, men bryr mig inte så mkt egentligen, för har min andra här hemma (a) Måste typ bara köpa en sladd och nytt minneskort, gör väl det någongång. Så ni får klara er på gamla tråkiga bilder, hoppas inte bara bloggen blir dåligare! Så ja.. nu sitter jag hemma och är helt slut, ska bara ta det lite lugnt nu. SKÖNT! juste möte oxå upp malin & erika idag, och sen malin på bussen igen. Alltid så härligt att träffa henne och snacka, bestämde oxå att vi skulle vara ngn dag nästa vecka, längtar!


Älskar dig julia min ängel (a)


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0