Update 20:35

Har bara tagit det lugnt nu på kvällen och dunkat en massa musik, eller ja min press låt på pea.. haha så himla bra (a) oh no tror jag börjar bli beroende av pea .. igen ! ärligt, det är så sjukt mkt bättre en facebook, himla tråkig sida ibland. Nu låter jag som värsta nörden men haha :'dd
snart börjar idol, om en halvtimme.. fett kul att se när alla gör bort sig, eller är det bara jag som tycker det? Men hon som börja gråta igår var ju bara för söt, men hon sjöng faktiskt bra så fattar inte hur dom kan ta ut henne, konstigt...



HAHA kolla min sötnos, ser ut som världens minsta bebis med hennes långa söta tröja :'dd
jag älskar dig


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

börjat göra ";'dd" :D? hiihihih

2009-09-09 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0