Tråkigt

Hej bloggen, vi slutade tidigare idag, för att våran musiklärare hade tydligen blivit sjuk? Så vi hade inte musik, men det gör inget. Vi slutade iaf halvtvå istället för halvtre tre så det är skönt =) Efter det satt jag & några till i klassen kvar och snackade lite. Sen så gick alla hem, så nu sitter jag här. Är ensam hemma och vet inte vad jag ska hitta på idag, har väldigt ont i huvudet (som vanligt..) Och så är det så mycket jag tänker på, eller det finns så mycket i mina tankar. Är inte på bästa humöret om man säger så, ganska så ledsen faktiskt. Aja, vi får väl se om det går över, hoppas det. Men ingenting jag tror..


miss u


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

videon du gjorde om sarah va fint gjort!

vad hette den sista låten?

hoppas du svarar,

fin blogg förresten och älskar ditt hår!<3

hoppas du svarar,

hoppas du svarar,

hoppas du svarar,hoppas du svarar,hoppas du svarar,hoppas du svarar,hoppas du svarar,hoppas du svarar,hoppas du svarar,<333333333333

2009-09-04 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0