svart vita bilder

Hemma nu,  mötte min älskling vid mossen igen haha! Hon kom åkande på sin cykel ;) ? haha för gullig asså .. så satt jag där bak så skjutsade hon mig, åkte hem till hennes för att lämna cykeln sen gick vi till skogås, handlade lite och var där .. satte oss i en park och dunkade på musik och tog lite kort, med en väldigt dålig kamera .. men det är väl bättre än ingenting? hoppas att ni ser någonting då iaf? :'dd tihi, sen gjorde vi lite annat oxå men orkar inte berätta allting i detalj :) ..
sitter och kollar på idol nu oxå, alltid lika kul tihi så nu ska jag fortsätta göra det, hörs efter!


haha ja där kom hon med sin taxicykel och hämtade mig :'dd


hoppas ni ser något med den här kameran *störande..*


B E B I S


 <3


Kommentera älskling!
Postat av: nevine was here :D!

haha alltid lika kul med dig baby :'D<3

2009-09-10 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0