Sista inlägget för mig

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera nu på dagarna, och så märker jag hur mkt statistiken sjunker.. men ja som sagt jag har ett liv utanför bloggen, så ni får stå ut helt enkelt! =) Ska snart tvätta bort mitt smink och sen försöka sova, imorgon ska jag vara med ellinore om vi nu får tag på varandra, hoppas det iaf! Om du ser det här så ja (a) haha .. aja, som sagt ska snart sova. Så vi får höras någon gång imorgon.

Och juste, idag på syslöjden så kom jag & lizzan på en jätte bra låt som är skit gammal, ni vet? Akon - blame it on me? Ja ni.. man kan ju säga att den påminer om ganska så mkt så är bara tvungen att lägga in den, godnatt & sovgott!



Gud vad jag saknar allting när jag hör låten..


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0