Sista för idag.

erkänn att min uppdatering idag ändå har vart på topp? Ni har ju lixom vetat vad jag gjort typ hela tiden och så....? Så det är väl bra det =) Tihi! Har fått största såret på mitt ben.. vet inte hur jag lyckats göra illa mig, men det har blödit i två dagar nu, på riktigt! Jag börjar bli lite orolig, inte kul. ( viktigt för er att veta jag vet, hah) Aja, hoppas det slutar imorgon då! Snart ska jag sova, ska bara tvätta bort mitt smink och kanske välja kläder tills imorgon så att jag har det gjort, alltid bäst att vara på den säkra sidan, orkar inte stå i en halvtimme imorgon för att bara välja kläder, då kan jag lika gärna sova den tiden! Smart jag är ;) ? mhm så tror inte jag skriver mer idag, får se vad som händer imorgon annars kommer jag hem och bloggar efter skolan!
GODNATT & SOVGOTT


erkänn att våra ''bästisarmand'' är finast i världen (a) ?


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0