OMG, STATISTIKEN SJUNKER!

Palla att den sjunker bara för att jag inte skriver, aja jag har inte tid under dagen, dah ..

Iaf! Har faktiskt ett liv utanför bloggen som tur är! =) Efter skolan drog jag, kim & julia hem till julia och var där ett tag.. sen tog vi bussen till farsta och gick runt dära och kollade lite och så, jag köpte med mig en väska hem! Skorna blir någon annan dag i veckan.. hittade inga ändå. Hm, sen åt jag & julia tjockisar på donken (ovanligt när man är där..) Senare åkte kim och jag och julia fortsatte vara där ett tag, fick skjuts hem, så det var skönt..
snart måste jag plugga hemkunskap, har det i läxa tills imorgon och har fortfarande inte gjort något. Och senare så blir det idol, chillkväll med andra ord, sweet !


väska, hah dålig bild. But like i care?


kim & julia <3


hah, vi fick för oss att paj var '' nyttigare '' än glass.. stämmer det?


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0