Om mig själv - Marilyn Sandberg



En läsare ville att jag skulle skriva lite om mig själv - så visst varför inte? Jag är 13 år och fyller 14 i december.. två dagar efter jul, jag är 95a. Jag älskar att vara med min bästavän, och med andra bra kompisar! Hatar att vara i skolan och sådära.. vill byta skola till något helt annat, något som ni inte visste? Men jo, jag vill byta skola. Sen hatar jag oxå att kolla på film, oftast. Tycker det är så uttråkande, men det beror såklart på vem man är med och vad man kollar på. Jag har tre syskon och en mamma och pappa såklart, men bor inte med mamma, varannan helg oftast men annars alltid hos pappa, i love my dadi =) Förut så kunde jag säga att jag gillade en person på en dag och sen en annan person nästa dag.. men inte längre, väldigt omoget var det faktiskt. Nu om jag gillar en person så står jag fast vid den och säger inte att jag gillar den efter bara en dag, jag måste lixom lära känna personen ordentligt först om ni fattar vad jag menar? .. lite oviktig fakta kanske, men ni ville ju veta líte om mig så nu får ni veta lite, sen för er som inte vet. Jag är ganska kort, 156 var jag men nu är jag 157 växte en cetimeter under sommaren, och ja jag är skit stolt (a) haha, jag skämms inte heller över min vikt, jag menar, vrf ska man göra det? Så för er som undrar jag väger 42 - 43, precis som man ska väga om man är lika lång som jag är och i min ålder. Så nej jag är inte underviktig som vissa säger! Där fick ni veta lite om mig, något mer ni vill veta? Säg bara till!


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

om du fyller år den 14 december hur kan det vara två dagar efter jul ? ;) <3

2009-09-02 @ 15:33:46
Postat av: E

du är så himla söt & du har världens finaste hår !! :D

2009-09-02 @ 16:26:17
Postat av: Ellen (:

asså.. hon skrev att hon fyller 14 i december.. inte att hon fyller år den 14:nde =)

ursäkta om ja kmr hära o svarar (a)

2009-09-02 @ 19:31:16
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: linn

Jag tror hon läste lite fel bara.

2009-09-02 @ 21:05:47
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0