Oh yeah

Hemma från skolan nu, *puh..*

slutade som sagt fyra idag, en väldigt lång dag ! hade idrott på morgonen efter spanskan så tog vi bussen emot ågesta, vi skulle ju springa tre km. så jag och sarah stack hem till henne (hon bor precis där) sen tog vi cykeln resten av biten ! och jag skulle skjutsa henne, haha det gick faktiskt bra .. tills vi ''krascha'' haha men sarahs cykel blev galen, aja sen gick jag sarah och melina den där promenaden, sen cyklade vi tre st hem till sarah, farligt asså haha.. hemma hos sarah ringde jag tandläkaren, ville inte gå runt med min tand länge så jag fick tid klockan ett, skit skönt ! så nu är redan tanden lagad... ja, och nu sitter jag hemma hos mig med sarah. Men hon skulle bara hämta sina grejer, och ska snart åka !


melina kämpar haha :) !


shadows


..och jag idag !


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0