nionde inlägget idag, oh yeah!

Älsklingar, nu ska vi tvätta bort sminket & sen lägga oss i sängen och snacka om allt och inget, ;) tyvärr får ni inte veta vad vi ska snacka om, stackars er, eller inte.. ha-ha!
Imorgon ska jag träffa Nevine, längesen, så det ska bli skit kul att träffa min älskling! Hörs imorgon kväll, om jag inte hinner slänga in ett inlägg på morgonen förstås, sakna mig inte för mycket!
Godnatt sweeties


twinsis, iloveu


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

Du har ju typ svart eller mörkt mörkt brunt hår:s

Men är det din riktigt hårfärg? om inte vilken är din riktiga:D

Kram

2009-09-29 @ 16:08:01
Postat av: Anonym

tror du hon vill träffa dig ?

NEEJ !

2009-09-29 @ 16:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0