My day again..

Efter tråkiga skolan drog jag till mossen och mötte upp min lilla bebis nevine, så gick vi och snacka lite. Sen mötte vi upp elli & någon ida, så drog vi till skogås C och handlade lite. Efter det drog vi till någon aprk och bara chillade där med musik & så, så kom oxå marica & johanna så var vi med dom ett tag, tills dom behövde dra.. så följde vi med nevine hem för att hon och elli skulle byta om till dansen? Efter det gick vi till skogås C igen och köpte lite till, haha svär om ni bara visste.. nevine är största godis monstret ;o iaf, sen träffade vi daniella, miriam och några till, kommer inte ihåg vad dom hette men trevliga var dom iaf =) Skulle egentligen kolla på deras dans, men jag behövde äta så jag gick hem istället. Inga bilder från idag tyvärr, kanske får om dom skickar! Sålänge kan ni få en bild på söta nevine för att någon bloggläsare ville se hur hon ser ut!


älskar dig!


Kommentera älskling!
Postat av: nevine <3

aw bebis älskar dig också :)<3

2009-09-08 @ 08:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0