Lovely morning with S

Godmorgon bitches !

orkade tyvärr inte skriva igår, kände att jag inte hade lust senare på kvällen.. men nu har jag det som bra är ;) jag och sarah vaknade klockan tio idag.. ganska tidigt faktiskt ! så gick vi ner och åt frukost, gissa vad det blev ? Nudlar haha ;) men vad ska man göra ? vi blev sugna ! så nu sitter vi här på min balkong och käkar det med bådas ''bloggdatorer'' i knäet.

Och idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi ska iaf bara ta det lugnt nu och senare ska sarah åka hem för att hennes moster kommer eller vad det var ? då får jag se vad som händer senare mot kvällen, men båda våra huvuden värker nu, not fun ..



Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0