Långt inlägg om... något?

Gud jag känner mig som världens lataste människa på riktigt, men som sagt. Man kan behöva ta det lugnt ibland, precis som jag har gjort. Har kollat på en skit bra film & käkat en massa godis.. fy för mig. Men det kändes bra, längesen man åt lösgodis =) men nu efter man stoppat i sig allt det så ångrar man sig ju nästan haha. Vad har jag gjort mer då? Pluggat, så nu är alla läxorna som ska in nästa vecka klara! Slipper tänka på det nu, så det är riktigt skönt. Då kan jag göra roligare saker resten av dagarna ju. Eller hur :) ?
Haha, anyway. Även om jag vaknade klockan elva idag känner jag mig ändå sjukt trött, vet inte vrf det bara blir så när man har tagit det lugnt. Nú tycker ni säkert att jag är världens tråkigaste människa som bara vart hemma hela dagen och inte gjort så mkt, men det är lugnt. Tyck vad ni vill, men jag behövde det verkligen! Tihi.. nu har jag inte så mkt mer att skriva, inlägget blev ganska så långt ändå.
vi hörs väl snart igen antar jag, PUSS



saknar dig ellinore älskling, på tisdag träffas vi äntligen igen, skit längesen ♥


Kommentera älskling!
Postat av: ellinore

jag saknard ej marilyn!

på tisdag ska vi ha bäst gumman! <3

2009-09-06 @ 18:00:20
URL: http://bblondaste.blogg.se/
Postat av: ellinore

jag saknard ej marilyn!

på tisdag ska vi ha bäst gumman! <3

2009-09-06 @ 18:00:45
URL: http://bblondaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0