Jag bestämmer!



Musik, Jag älskar musik & lyssnar på det i stort sett hela tiden varje dag, eller när jag sitter vid datan. Kan inte sitta vid datan mer än i tio minuter utan musik, om jag går ut vill jag alltid sätta på musik på mobilen osv. Tråkigt utan musik, Och tror faktiskt många andra gör det, eller hur?

Gina tricot Måste hissa det, även om jag gjort det förut! Men vad kan man säga förutom att deras kläder är skit fina och nästan läskigt billiga..? ;)

Jeanstightsen
Diss för nästan alla andra byxor! Inga andra byxor sitter tajt, XXS i jeanstights ska det va, det ända jag kan säga, Ä L S K A



Paows nya design Hennes blogg blir bara dåligare med den dära designen, och den ser ut som vilken billig design som helst, stor diss!

Dryga människor Åh HATA HATA HATA! Speciellt när folk är dryga på sms, har ni inte lärt er att göra glada gubbar eller hjärtan eller!? Haha blir bara så irreterade på såna, Men det är OK om jag gör så haha ;)

Tidiga mornar Euw..? Någon som håller med mig om att det är hemskt? Att vakna klockan sex på morgonen och gå till j*kla skolan!? Men som tur är fick jag faktiskt sova hur länge jag ville idag, som inte ni fick! Lalala..


Gud det här är en låt jag tex aldrig kan sluta lyssna på, är helt beroende! Världens bästa party låt! Bryr mig inte om den har ''spelats sönder'' den är fortfarande sjukt bra! dah..



Kommentera älskling!
Postat av: linn

Jag håller med dig helt,men vad heter låten?:)

2009-09-30 @ 21:26:11
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0