Ja, jag vet att jag somnar tidigt, och?..

Har verkligen inte pallat skriva nu på kvällen, men har iaf kollat på idol. Och nu mår jag riktigt dåligt och är så trött så att det inte är sant, pallar inte vara vaken, pallar ingenting just nu. jag vill bara lägga mig, det är vad jag behöver ! ni får sova så gott & så hoppas jag att jag mår bättre imorgon när jag vaknar, hoppas det. Godnatt


Jag just nu...


Kommentera älskling!
Postat av: ra

älskar din blogg ! bra blogg marilyn & hoppas du mår bättre imrn ! ha det så bra <3

2009-09-17 @ 22:12:52
Postat av: dessie

väx upp!

och tror inte du kommer bli som mig gumman(;

2009-09-17 @ 22:17:35
URL: http://desireenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0