Ingen är perfekt.. inte ens jag!



Jag älskar mina ögon, jag älskar min mun osv.. men en sak jag verkligen hatar på mig själv är.. mina lår! Jag vet
att jag kanske har nämnt det förut men det är sant. Vissa säger att jag har anorexia!? Att jag äter för lite och så, eller att jag är tjock!? Och visst.. jag är inte tjock, det vet jag. Jag har inte anorexia heller, det vet jag verkligen. Om jag hade det skulle man se mina revben och jag skulle knappast orka gå på mina egna ben. Och om jag hade det hade jag inte vart 157 cm lång och vägt 42 kg då hade jag snarare vägt runt 30! Jag är ganska nöjd med mig själv & jag accepterar hur jag ser ut, men låren skulle jag bara vilja ändra på och få ännu smalare, visst dom är helt okej. Men näe något jag är så onöjd över, nu kommer ni säkert tycka. Tönt, du är så j*vla smal och lalala.. men alla har sina komplex, ingen är perfekt..


Kommentera älskling!
Postat av: linn

Du värkar ha bra självförtroende som jag har oxå:D ,en jag tycker de är konstigt att du tycker att du ska ha smalare lår. Förstår faktiskt inte.

2009-09-11 @ 17:28:28
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos :] ♥

hihi :)

2009-09-11 @ 17:54:41
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0