im so sorry

Förlåtförlåtförlåt att jag inte har skrivit något, men har verkligen inte haft tid som sagt, och det får ni stå ut med ;) är oxå ganska så trött, så orkar inte skriva så långt. Men iaf, när jag och nevine hade vaknat, fixat oss, lagat pankakor haha :'dd och även tagit lite kort (som ni får sen) då kom elli, och skulle tydligen vara med oss, så vi var. Gick till skogås och handlade lite, sen gjorde vi massa annat oxå. Men orkar inte förklara i detaljer, och snart ska jag svara på era efterlängtade frågor, spännande va ;) ? så håll utkik så kommer frågor & svar snart upp!

Aja, sålänge får lite bilder nu som jag har tagit med min dåliga mobil kamera, bättre kommer sen när nevine skickat!


ellinore <3


slitna och trötta på kvällen ..


NAAAAAAAAAW ÄR BARA TVUNGEN, NEVINE SÅ HIMLA FIN!


Kommentera älskling!
Postat av: nevine baby<3

OMG VA FUUL SNÄLLA TA BROT JAG GÖR VAD SOM HELST JAG BEER DIIIG :'(<3

2009-09-13 @ 20:24:38
Postat av: Ellen ♥

fan va söt den sista bilden va ;o

2009-09-13 @ 20:29:38
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: marilyn

OMG NEVINE DRIV INTE, VÄRLDENS SÖTASTE!

2009-09-13 @ 20:30:54
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0