Im back on track! /Gårdagen

Hej mina 400 besökare! Saknat mig? Såklart ni har! Jag har ju inte bloggat på en hel dag, och jag menar.. Om Marilyn inte har bloggat på en hel dag så går världen under, eller hur..? var det inte så? Märker ju att klickningarna går uppåt, =)

Iaf! Gårdagen var skit nice, kom dit.. men fick vänta på att komma in i kanske en timme!? Vi skulle komma in åtta men vi kom in runt nio, hallå? Vi var ju VIP? Ska inte behöva stå i kö... *suck* Aja! Vi dansade tills våra fötter typ dog! Dansa i höga klackar är nog inte det som man rekomenderar, men det funkade. Hände lite saker oxå, men kanske bäst att hålla saker och ting hemligt! ;) Nu blev det jobbigt va..?
Vi kom hem runt halv två tiden och somnade nästan med direkten, gud så skönt det var!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0