I want I want..

Jag tror att jag har bestämt vinterjacka inför vintern nu ! men inte rikitgt säker, alltid så svårt att välja. Funderar på en canada goose, plus att my dadi säger att dom är väldigt bra .. och varma , men det är ju sant! Isf vill jag ha en svart, ingen lång modell & ingen kort modell .. mittemellan, ni fattar nog vad marilyn menar ;) ja, att välja vinterjackor som man ska ha hela vintern är som sagt riktigt svårt !


har ni valt jacka inför vintern än ? isf vilken? Man måste ju börja kolla runt lite nu...


inte riktigt likadan som ja vill ha tror jag, men man kan ju säga .. att på ett ungefär !


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

Jag har en kort svart goose du kan få köpa om du vill?

2009-09-17 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0