Home

Hej allihopa, kom nyss in för kanske fem minuter eller något? Blev så fruktansvärt kallt så att vi gick hem helt enkelt, jag & becka möttes vid ishallen så gick vi runt och snackade lite =) sen till mossen för att se om några var där, men nehe det var helt öde på riktigt.. inte så kul! Så vi tåg tåget till trångsunds centrum och gick in och handlade lite, så träffade vi lite människor på vägen till bygdegården, där satt vi och ja .. gjorde inte så mkt. Men det var kul ändå, kände att jag behövde komma ut och så. Så då var det ju skönt! Och nu är jag hemma och gör inte så mkt, vill tvätta bort mitt smink för känner att jag verkligen inte orkar ha på mig det. Ska bara ta det lite lugnt nu och chatta med en söt person på msn & lyssna på musik, yeah!

Och tyvär inga bilder från kvällen för som sagt, jag har ingen kamera just nu, suck ni får klara er ett tag till.


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0