Hemma hos Sarah!

Hej sötnosar! Dålig uppdatering idag.. Igen! Men thats life!? =) Som sagt, har ju inte tid på dagarna.. och tror inte jag kommer ha så mycket tid imorgon eller fredag heller, men i helgen ska jag nog försöka ta igen det! 
 
Iaf! Sitter hemma hos Sarah nu, eller har vart här ett tag, skolan idag var helt OK! Förutom att i slutet fick jag och sarah plus några andra stanna kvar med våra lärare i en extra timme för att snacka om hur det var i skolan och så.. EUW?! Jaja, orkar inte snacka om skolan direkt! Jag och sarah tog skolbussen hem till henne och när vi kom hit så åt vi lite och satte oss i soffan och kollade på top modell, sweet.. ska nog inte vara här så länge idag heller pga av att jag måste hem och plugga engelska tills imorgon, måste skriva en lång text. åh stackars mig.. =(

 


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0