Frågor & svar - frågestunden

Hur mkt kostade lösnaglarna som var på bilden?
Vet inte vilka lösnaglar du menar, men dom flesta kostar väl runt 80-90.. beror på vilka du vill ha.

vilka bloggar läser du?
av storbloggarna, dessie & paows och ibland kissies. Och sen mina vänners bloggar..

vem träfar du mest om dagen?
Kompisar?

vilken gymnasium vill/ska du börja i?
Har inte tänkt så långt än..

varför svarar du inte på komentarer när man t.ex skriver fin blogg elr fin bild osv..?
Vrf skulle jag göra det för? -.-'

Är dina föräldrar skilda?
Ja

vad heter saras blogg ( din bästavän) ?
sarahtjulander.blogg.se..

vem e Nevine som du skriver om hela tiden typ
en kompis, vad annars :p ?

har du nåt djur?
Nepp

har du syskon?
Ja, dom har jag skrivit om i bloggen förut.

toblerone eller daim?
daim såklart, haha

e du hel svensk?
nej :)

när fick du din mens, hur gammal e du?:)
Men palla att alla frågar den frågan.. öhm 13?

är du singel?
Men ja?

hur gör du din blogg så bra? (:
För att den bara är det :)

bh storlek?
secret ;) !

asså ååh bråkar du och sarah t?:(
Men vafan måste man bråka för att man inte har träffats på ett par dagar ;s töntigt.. Nej!


kulle du börja i edbo eller?? snälla snälla gör det:D<3 !
Haha aldrig! In your dreams =)

är det jepppez du har menat den senaste gången du skrev om att du sakna ngn? vrf typ har du inga kompisar kvar ?
Nej -.- vadå inga kompisar kvar? du kanske inte har kompisar :)

kommer du ALLTID blogga? :)
Vad jag känner nu ja, men inte hela mitt liv tror jag.


hur många läsare har du per dag?
runt två tre hundra, det varierar och beror på hur mkt jag uppdaterar, uppdaterar jag lite går det självklart neråt.

¨vad är din favorit mat haha?:)
favorit dricka?
Typ tacos haha (a) och sen favorit dricka... cola kanske!

Vem är din allra bästavän? Bråkar du ofta med folk?...
Sarah, ja det händer väl ibland.

hej!
vad sminkar du dig med?
Smink?
vilken parfym har du?
Den röda DKNY just nu..

vem är din allra bästavän ?
Samma fråga igen, sarah t.
vem av dina kompisar litar du bäst på ?
Sarah t och nevine såklart!
vem berättar du allt för ?
sarah t igen, kan verkligen säga allting till henne.

är du verkligen 95a eller ljuger du bara om det?
Haha dummaste frågan jag fått :) nej jag ljuger bara om det ;s ? men ja..
isf, går du i A B C ?
B

vem är det du menar när du skriver att du saknar personen?
En bästavän jag hade förut.

när brukar du vakna på morgonen?
Typ när det är skola, sex halv sju. Och på helger, runt elva kanske.

hatar du många? älskar du många?
Hatar mer än jag älskar ;) !

vrf är din blogg så dålig?:)
Läs den inte om den är så dålig sötnos!

Hoppas ni blev nöjda med svaren, inte så många frågor menmen, hörs snart!

 

 


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

du lät sur näru svara:O?

2009-09-13 @ 20:52:38
Postat av: linn

fan va taskig fråga vrf din blogg är dålig för den är jätte bra då skriver ofta som jag gillar och inte bara om vad du gör och så.

2009-09-13 @ 21:22:45
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0