förlåt förlåt förlåt

& åter igen förlåt för att jag inte har bloggat, men har varken haft ork eller lust .. har mått lite dåligt oxå men nu mår jag lite bättre som bra är! Skolan idag var faktiskt bra om jag får säga det själv, vanliga lektioner och sen på lunchrasten följde sarah med mig lite snabbt för jag skulle fylla på min mobil, äntligen kan jag smsa igen! Så ni som försökt få tag på mig som inte fått, nu kan ni! Samma nummer ;) yeah, efter skolan stack jag direkt hem men var utelåst ett tag.. har tappat bort mina nycklar, så typiskt mig. Men nu är jag inne som sagt, eller ah har vart de ett tag om man säger så, och jag har pluggat & snart ska jag äta middag, sjukt hungrig! Hörs snart igen i think, puss!



dagens dresscode, gud bilden gör så att jag ser tjock ut *suck*


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

<3

2009-09-09 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0