Ett till inlägg, yes

Glöm inte att svara på frågan under sötisar, VIKTIGT!

Och jo.. problem, vet ni vad jag blev såååå sugen på nu? Jo ben&jerrys, gud vad gott det skulle vara med half baked eller alaska (a) .. och så vill jag oxå ha min älskade skvaller tidning ni vet, marilyn loves it! Funderar på att gå ner och köpa det men vet faktiskt inte om jag orkar, det värker fruktansvärt på mitt stora sår på mitt ben och så har jag lite huvudvärk plus att jag är hemma själv så pappa kan inte köra eller ngt, suck. Får väl se om jag går lite senare, måste ha!



Kommentera älskling!
Postat av: vill helst vara anonym

jag har ngra frågor som jag hoppas du svarar på:D



kan du göra ett videoinlägg?

Vrf vill du byta skola?

Vad hände med dig och sarah c?

ska du till klubberiet?

och kan inte du göra en tävling eller något i bloggen?

2009-09-02 @ 17:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0