Enligt Marilyn!



Polotröjorna från gina Dom flesta av er vet väl vilka jag menar? Dom som finns i olika färger, grå vit svart osv.. så himla fina & oxå riktigt sköna. Bra till vintern nu när det börjar bli lite kallare och så. Brukar aldrig gilla såna tröjor, föredrar med luva. Men den där stikade mysiga tröjan fasnade jag verkligen för när jag gick in i affären, någon mer som gjorde ;) ?



Ingen kamera Här måste jag faktiskt ge en stor diss! Min kamera försvann och nu kan jag inte ta foton, inte ens till bloggen. Skit jobbigt att inte ha en kamera och skit jobbigt att mitt minneskort oxå försvann, som jag hade en massa bilder på.. känns inte sådär jätte kul direkt. Men aja, som jag sagt tidigare, ni får stå ut lika mycket som jag gör!


Kommentera älskling!
Postat av: musse

hade du massa privata bilder på kameran :o ?

2009-09-05 @ 19:39:23
Postat av: Marilyn Sandberg

inte privata direkt, men massa bilder på mig och mina kompisar som jag aldrig fick på datan.. lite tråkigt sådära! :)

2009-09-05 @ 19:41:18
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0