baby

Hej bloggen ! känns som om det var länge sen jag skrev sådär långa inlägg.. så ja, jag & sarah kom nyss hem till mig och hon ska sova här igen, alltid lika mysigt ;) för hon är så gullig på morgonen när hon vaknar i sitt nyvakna lockiga hår och osminkad och sin lilla rosa sovtröja, aw hihi =)

Jaja, skola imorgon som sagt.. och efter lunchen ska vi sticka till rudan, vi ska nämligen ha skoljoggen, bland det värsta som finns enligt mig. Alla måste springa 4.4 km, men jag och sarah har valt att bara gå, ofta jag tänker springa och skämma ut mig inför hela skolan !? Aja, vill shoppa imorgon oxå. Men det blir nog i veckan, kanske inte har tid imorgon..

Påtal om det, snackar oxå med *hemlig* i telefonen, so sweet :)


Kommentera älskling!
Postat av: D.

jävla tönt. ifall du inte vill att folk ska veta vem du pratar med så skriver du inte att du pratar med hemlig asså du gör ju det för att folk ska undra bara haha ...



och kmr ihåg när du var värsta tönten och alla mobba dej.

2009-09-21 @ 15:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0