Älskar & hatar - enligt mig



Sms - Nu låter jag som värsta nörden, men jag älskar att smsa! Så mkt bättre än att ringa, ringa är bara jobbigt haha (a) sms går snabbt och man kan göra det närsomhelst, om man har comviq och kan skicka gratis till alla så är det perfekt ! har du inte comviq ? skaffa nu !


Gina-koftorna -
Ja ni vet min nya kofta som jag köpte här om dagen? den svarta, hur skön och mysig är inte den på en skala 1 - 10 ? I love it !

Idol 2009 - Åh man kan ju inte bara sluta älska när man kollar på alla auditions och skrattar när alla gör bort sig, så himla klockrent.. 50 minuter kvar , oh yes



Tandläkaren - uschusch säger jag bara ! jag har vart där två dagar i rad och det räcker för min del, visst det är bra att tandläkare finns för annars hade jag inte haft min tand hel nu .. men ändå , hatar att gå dit !


Slitet hår -
Precis vad jag har.. man ser inte att mitt hår är slitet och folk säger att det inte är det, men det är det och jag hatar det. Men endå vägrar jag klippa mig.. mitt hår kommer bli så kort, åh ångest !


Stökigt rum -
Jag har blivit jätte petig, jag hatar när mitt rum är stökigt.. när det ligger massa saker på golvet och allting, det är verkligen det värsta som finns, nej marilyn sandbergs rum ska vara städat. Men lixom, vem vill inte det ?


Kommentera älskling!
Postat av: Teresa

så e jag också med mitt rum! :)

2009-09-17 @ 20:16:07
URL: http://teresape.blogg.se/
Postat av: linn

håller med dig:D

2009-09-17 @ 20:46:45
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0