Planerat morgondagen!

..perfekt! Hatar att komma hem en fredag efter skolan och inte ha någonting att göra, efter skolan drar jag och sarah c till farsta.. känner att vi båda måste kolla på lite saker, var längesen jag handlade något känns det som! not good. måste ju köpa något minst varje vecka? .. :) efter det sover jag hos henne, vi ska ha en sån där tjejmysfilmkväll (a) ja ni tjejer vet vad jag menar haha ;) ! Så det blir ju nice.. nu ska jag sova och smsa lite med sötnos ! ni får sova så gott och så hörs vi självklart imorgon , GODNATT


Kommentera älskling!
Postat av: Blondie

Sv: Aa det kan jag!



Juste man fattar aldrig vem du menar nör du skriver Sarah - tjulander eller Shms? haha :) Kram

2009-10-08 @ 23:08:59
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0