Onsdag!

Hemma nu! Gick faktiskt ganska så snabbt att följa med sarah till bussen, idag ska jag nog inte göra någonting tror jag! Plugga, plugga & plugga! Eftersom att jag inte hann göra det igår.. visst låter det kul? Aja, tänkte berätta lite om min dag!


På morgonen så hade vi hemkunskap och lagade typ köttbullar och makaroner, haha det blev faktiskt ganska så lyckat :-) Sen hade vi oxå en massa tråkiga lektioner, men tisdagar och onsdagar är ganska korta och lätta, så det är lugnt! Efter skolan så väntade jag och sarah med calle tills han pappa kom haha, och sen hälsade vi lite snabbt på malin, saknar henne! Ja.. vad gjorde vi sen? Stack hem till mig och åt lite.. sarah skulle mest bara hämta sina saker, och ja, vi tog oxå en massa bilder idag men tyvärr kommer jag inte lägga in alla ;-)
Hörs strax! Jag lovade ju att blogga mycket idag, så ska försöka hålla det!



Sarah älskling!


Haha jag och kasper i min klass, skön kille det dära alltså! ;-) Varning, ful bild på mig...


Sarah och lilla Calle! :-)


Jag och Sarah!


Jag bjuder på den där finfina bilden..


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0