Min dag

Hej sötnosar! Nu har jag inte bloggat på ett tag så jag antar att ni har saknat mig väldigt mkt.. aja tänkte faktiskt ta och berätta om min dag! Idag var det ju ingen vanlig skoldag som sagt, vi var på någon grej i huddinge och hade massa tråkiga genomgångar och så... så det var inte så kul! Åtta på morgonen tills klockan fyra på eftermiddagen? Nej inget jag rekomenderar. Iaf, skulle ju som sagt vara med frida idag men hon kunde inte för hon behövde plugga till ett prov imorgon, men jag förstår henne. Åh det är så jobbigt det där med skolan =( men åkte till farsta ändå, med sarah dåra. Köpte ett par uggs med rosett, kände bara att jag behövde ha lite varma skor ett tag (även om dom går sönder snart, haha..) Det fanns inte beiga bara svarta så jag dampa inne i affären, aja tror iaf jag ska köpa äkta snart.. beiga! Har man pengar så har man ;) aja, sen käkade vi glass på donken som vanligt och nu sitter jag här.. puh vilken lång dag, ikväll blir det idol, yeah! Bilder från dagen får ni oxå snart, sålänge en gammal bild på mig!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0