Lite frågor.



Tänkte passa på att fråga på några få frågor som jag har fått bara , nu när jag ändå har tid & ska blogga för fullt !

Vart har du köpt din väska och hur mycket kostade den :)
Jag har köpt den på accent tror jag affären hette, och den kostade bara 299:-

Idag får du ditt nya rum vah?:D
Tror du skickade den där kommentaren igår! Och nej jag har inte fått det än, men imorgon eller måndag. Snart iaf, hoppas hoppas! :)

Åh vilken bra låt! Vad heter den?:D
Om du menar den som jag la in några inlägg längre ner så sökte jag bara på något på youtube, typ någon passande låt till mitt inlägg. typ ''remix'' eller något, haha så vet inte riktigt, men ja.. bra är den iaf ;)


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0