Ingen matlust alls..

Vet ni? Jag vet inte själv vad som har hänt med mig!? Jag har verkligen ingen matlust kvar, igår när jag och sarah åt på pizzerian ni vet, jag åt två bitar sen kunde jag inte äta mer, kunde inte ens kolla på den dära pizzan. Inte sarah heller! Sen under resten av gårdagen när vi kom hem åt vi knappast någonting heller, ett glas äppeljuice, och det var allt!

..Och nu idag, vet ni vad jag har ätit idag? (utan att överdriva..) En halv macka!! Inge mer, ska äta middag nu oxå och vet inte hur jag ska äta, vill inte äta någonting. Bara dricka, vad händer med mig!? Kanske ska börja äta ett litet äpple per dag? Haha skämt osido.. Men om det nu var så, så tror jag nog det skulle räcka!



Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

MEN GUMMAN DÅ , KAN DU INTE VARA LITE MERA WANNA BE DESSI ELLER KISSIE ? ÅÅH

2009-10-04 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0