Helg!

Dåligt med uppdatering idag igen, men jag måste säga att jag faktiskt är upptagen ;) aja orkar inte skriva så mkt om dagen, efter skolan drog jag, sarah calle, alex & johan till farsta! Jag köpte halsduk och en mascara.. det behövdes verkligen! Sen käkade vi lite på donken ofc =) .. och efter det kom clarence och höll oss lite sällskap och sedan påvägen hem mötte vi upp en annan kalle i våran skola, hehe.. när vi kom hem stack vi ut igen och gjorde some crazy things you never know ;) ikväll ska jag och sarah C bara tjocka oss med godis och annat, skulle egentligen ut idag men det blev inte så så det blir imorgon istället... UTGÅNG


Kommentera älskling!
Postat av: kajsa

söt blogg (:

2009-10-09 @ 21:21:20
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0