HAHAHAHAHHAHA

Så, rubriken har inget med inlägget att göra ;)

Nu har vi nyss ätit, var faktiskt inte så jätte hungriga.. så tog en macka bara! Senare tror jag vi ska till pizzerian och äta en glamourös ''lunch..'' men jag kanske skippar pizzan och tar en sallad istället? Måste ju hålla formen, hallå!? Vem vill vara tjock.. inte jag! Aja, nu ska vi göra någonting tills dess. Ligger fortfarande helt döda i sängen, woho..


sluta aldrig läsa min blogg, jag vet att ni älskar den, puss sötnosar !


Kommentera älskling!
Postat av: emelie

HAHA jävla wannabe Dessie. "Glamourös, stalkers,vill inte bli tjock.. hallå?! dah"

Omg du måste låtsas vara någon annan bara för du inte är bra NÅGONSTANS. sista gången jag är inne på den här bloggen iaf. Jäkla ank face

2009-10-03 @ 12:10:23
Postat av: sarah

Kommentera hur du tycker jag blev som brunett ;) puss!

2009-10-03 @ 12:25:31
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/
Postat av: marilyn

Tror inte jag är den enda som skriver så emelie ;) okej läs inte min blogg, ingen har tvingat dig.. DAH!

HAHA!

2009-10-03 @ 13:17:32
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0