sleepover?

Funderar på om jag ska sova hemma hos sarah C igen, så tråkigt att vara ensam på ett sommarlov lixom! Haha precis som jag skrev i min förra blogg, jag kan verkligen inte vara själv och ha tråkigt. Jag måste alltid vara med någon och göra något. Så ja, antar väl att jag sover här, pappa kommer få lite damp eftersom att då har jag sovit borta i tredje dagen i rad.. Menmen det är ju sommarlov som sagt! Imorgon ska jag träffa min älskade swm, vi ska dra in till stan, hon skulle köpa något och jag är så gullig och följer med haha (a) Sen mot kvällen hittar säkert hon och jag på något. Yeah det är min morgondag det! Nu ska jag snart ringa pappsen, puss


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0