marilyn dissar & hissar



Dryga personer Allvarligt, finns det något värre än det när det gäller msn, sms eller liknande?! Jag hatar verkligen när folk är dryga mot mig, ena stunden inte, andra jo.. Som jag skrev nedan, det är en sak som gör mig så lätt irreterad. Man tjänar ingenting på att vara dryg, men ni som är det! Ni får väl vara som ni vill... i dont care

Regn När man har fixat sig snyggt? Ska dra ut och träffa kompisarna, så kommer man utanför dörren, har glömt paraplyet och så spöregnar det, något som lilla marilyn stör sig på. Jag spenderar varje morgon med att platta mitt hår så att det ska bli spikrakt, för har ju egentligen krulligt som kanske inte vissa visste. Lockigt kan vara fint på andra, helt klart! Men på mig.. nej gillar det inte, rakt ska det va!





Brun kropp! Hatar när man är en blekfis.. speciellt på sommaren! Då ska man vara brun överallt, speciellt benen och armarna för det är ju det som syns när man går med klänning eller korta shorts! Det är verkligen skit snyggt tycker jag. Och ett sätt att fixa brännan till sommaren är ju solarium farligt och man kan få hudcancer.. i know. Gjorde det precis innan sommaren börja för att få lite extra färg, och självklart funkade det! Men just nu kör jag på solen utomhus!

Dessies blogg Nu kommer ni tycka? ''DESSIE! men herregud.. hon är ju så jävla ful blabla'' och att jag är wannabe henne, men jag säger klart och tydligt nej! Jag gillar bara sättet hon skriver på, det är oxå det som gör bloggen så intressant. Jag gillar hennes sätt att skriva eftersom att hennes självförtroende är så jävla bra.. ett plus för sånna som har självförtroende. Nu sitter jag inte och skriver att jag älskar Desireé Nilsson, självaste hon. Jag skriver att jag gillar hennes blogg, men det är inge fel med det? eller har jag fel...

Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos

vi har samma smak älskling!

2009-06-20 @ 00:18:15
URL: http://daims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0