a secret for u babe



Visste ni att..? Jag kan bli sur hur lätt som helst ibland, över vad som helst. Det kan vara att en person är dryg mot mig, eller något sånt. Att den inte kan vara med mig en speciell dag, och om man inte svarar på mina sms inom 10 min. Det kan verkligen vara små saker. Men det är inte alltid, bara om jag är irreterad sur över någonting. Men oftast är jag glad på dom flesta, oftast. Men man kan aldrig vara säker med mig! Men om det bara är någon små grej kan det gå över efter 20 minuter eller något, jag och sarah c bråkar ofta. Eller ibland, men det är mest små bråk som vi börjar skratta åt efter. Men om det är något seriöst, då kan det gå upp till flera månader!
Om ni inte vill att jag ska bli irreterad för minsta lilla grej någongång, passa er!=)

Vad brukar ni bli sura över..?

Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos

Tell me about it .. -.-

2009-06-20 @ 00:18:43
URL: http://daims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0