vikt & längd

Jag är 156 cm lång och väger nästan 45 kg.. Är det precis eller för mycket, för litet? Jag har hört att man ska väga tio mindre än vad man är. Alltså då ska jag väga 46! Om man tar bort ettan haha! Jag får gå upp ett kilo! Absolut inget mer, jag är orolig för min vikt om jag äter godis och cola, chips eller något annat. För jag man vill ju inte gå upp. Nu säger jag inte att ni som väger 50 eller någonting är tjocka, för det är ni inte. Det beror på eran längd oftast. Ni är inte tjocka!=)

Nu till saken, skäms ni över eran vikt? Eller vågar ni säga vad ni väger inför andra..?



Kommentera älskling!
Postat av: jojjo

vikt spelar ingen roll!

man kan lika gärna vara lite kraftig men ändå skitsnygg! =)

2009-07-03 @ 17:10:26
URL: http://twobitches.blogg.se/
Postat av: linn

ok du är lite som jag dåra,men jag skäms inte över min vikt,men va inte orolig.

2009-07-03 @ 20:34:34
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: Anonym

men åh muskler väger mer en fett. om man går på handboll eller fotboll och är en och 165 tex och så är man smal och väger 58 tex så ska man inte skämmas. jag tycker inget handlar om hur mycket man väger.



allt som betyder nåt är att kroppen ser fin ut + att man älskar sin kropp om man är smal-normal-tjock

2009-07-04 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0