svar .. igen

Brukar du ha lösnaglar? Isf gör det ont? Eller tar du bara bort dom?<3

Hm frågorna bara flödar in, kanske ska ha frågestund i alla fall.. eller vad tycker ni? Lika bra att svara på mina frågor nu eftersom att jag ändå har tråkigt =)

Ska svara på din fråga nu i alla fall, jag har lösnaglar ibland ja. När jag känner för det och när jag vill att mina naglar ska kännas ''extra'' fina. Och ibland när jag går i affären kan jag bara inte motstå att köpa dom (a) Nej det gör inte speciellt ont att sätta på dom. Men när man ska ta av så kan det göra fruktansvärt ont för att limmet är så starkt. Men oftast väntar jag tills dom går av själv, det är nog det bästa. Men ah.. det förstör ju trotsallt naglara :/ men snyggt är det! Bara att det ser äkta ut!

image6

det där ser äkta ut huh?:) Hm.. känner att vi har snackat mkt om naglar idag. Min nya blogg. ''nagelbloggen'' Haha nejnej aldrig!


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

tycker du ska frågestund, heheh:)

skulle vart kul att läsa frågor och svara frågor.

tack för svaret med naglarna,

du verkar jättesnäll.

har bara en till fråga ;$ h3h3.



mitt hår är skit krulligt, verkligen SKIT KRULLIGT!

det svårt att platta det, men när det väl är platt och fint, och så fort jag går ut, så blir det krullar och krulligt igen:/ asså det stannar inte länge när jag har plattat?:/<3

2009-07-21 @ 23:18:35
Postat av: haa

det gör skit ont att ta bort dom , om man limmar fel och på huden , slits huden av , skit jobbigt !! :O

2009-07-22 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0