Så är jag tillbaka !

Var inte borta så länge som jag sa.. eller ja typ bara en och en halvtimme, tog bussen hem och tillbaka så det gick lite snabbare, köpte min plattång plus tre hotpants, verkligen skit fina! Behöver nya skor oxå men hittade inga och plus att det stänger skit tidigt idag eftersom att det är söndag, så det får jag väl ta i veckan någongång med mami eller något (a)
just nu sitter jag och chattar med roliga människor på msn och chillar lite vid playahead. mysigt!

Men vi hörs snart =)


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

vart är den köpt ?

hur mycket kosta den ?

är den bra för en som har krulligt hår ?

stannar det länge asså att håret e platt ?

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA söt du ,

svara på min kommentar , behöver verkligen svar :(

2009-07-26 @ 23:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0