puss

Oj oj nu tror jag faktiskt att jag skriver lite för mkt (a) hela min bloggsida är dom inläggen jag gjort idag, inte dåligt huh? Men stör mig oxå på om det blir för mkt, jag vet inte vrf. Jag är konstig =) HAHA! Men ska kolla klart på filmen nu som vi fortfarande inte gjort, så ska jag väl nörda lite till framför playahead. Haha det är såååå out men man blir ju nästan besatt, inte bra inte. Godnatt & sovgott så hörs vi nog när jag vaknar!
PUSS!

Och juste! Är det något ni vill fråga eller liknande? Maila då till min bloggmail, marilynsandberg@hot... så svarar jag på allt! Ni kan oxå skicka i kommentarerna om det är någonting ni undrar över, ni når mig alltid höhö ;)



<3

Kommentera älskling!
Postat av: Hanna

hej marilyn!

ja undrar om du kan ha en frågestund den här veckan? :D

ja har tusenfrågor till dig!



ps: ja älskar ditt hår o dina kläder !! du e så fin!



m.v.h hanna //tacksam för svar

2009-07-21 @ 10:36:11
Postat av: marilyn

hej igen :)

jag sa ju att du kunde ställe frågorna till mig om du ville, behövs ingen frågestund. Du såg ju mitt svar förut.

Kram

2009-07-21 @ 11:37:26
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0