I<3MUSIC

Ja... Jag kan inte sluta lyssna på hög volym här hemma... jag tror jag har blivit besatt! Speciellt av alla låtar från klubberiets hemsida och min pea låt. Dom låtarna tror jag nästan jag har spelat mer än 50 gånger idag under tiden jag suttit vid datan, haha nej jag överdriver inte. Hade till och med på musik när jag duschade! Haha ja, jag är konsig. Kan det inte vara så med er oxå? att ni inte kan sluta lyssna?
Utan musik är allting så tråkigt =) Håller ni inte med mig? Ja.. jag älskar nästan all musik utom rock, det kan jag inte lyssna på. Tycker inte det är speciellt bra, inte rock! Men allting annat.. nästan (a) som tex den här låten =) ..




Kommentera älskling!
Postat av: frida

har glömt bort , va heter låten i det här inlägget ? ;)

2009-07-26 @ 23:04:32
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: s

snälla snälla säg vad den låten heter ! puss älskar din blogg !

2009-07-27 @ 15:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0