Godis vs frukt ?

Nej nu ska jag faktiskt försöka skärpa mig och inte äta godis lika ofta som jag brukar! Ska jag vara ärlig... så äter jag godis verkligen flera gånger i veckan. Lite då & då sådära. Men jag kan inte gå upp i vikt, det funkar inte! Min kropp är ''van'' med min lila egna diet om man säger så haha =) För ni tkr ju att jag är sååå pinsmal, eller lagom. Så godis skadar inte.. men har tänkt på en till sak, måste ju akta mina tänder oxå!? Tänk när jag går till tandläkaren nästa gång... man vill ju inte komma dit och ha 1 eller 2 hål direkt.. PINSAMT!



..så ah, jag & Sarah sitter här och trycker i oss en massa körsbär. Tänk er! Vi som egentligen tänkte ha godis ikväll till filmen? Nej hörrni. Ni måste fan hjälpa mig,
haha inge mer godis!
Gosh det kommer aldrig hålla.... Eller?

Kommentera älskling!
Postat av: Lona ♡ designar din blogg, för bra pris:D

de där är gott :D

2009-07-25 @ 11:33:59
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0