Förslag tack!

Någon som vill att jag ska skriva om någonting speciellt? Som jag inte skriver om nu och så... Vill veta, så att jag kan göra bloggen både roligare och bättre för er! Ni får komma med förslag, ska jag göra videoinlägg, ja/nej? Isf säg till... mera dagens outfit kanske? Hiss och diss listor?.. Hm säg till bara sötnosar!

...Och förresten, Grattttttiis JOHANNA S HOPPAS DU OXÅ FÅR VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG! =)




HAHA förlåt fulaste bilden....

Kommentera älskling!
Postat av: kristin

sv: härligt :D<3

2009-07-25 @ 00:30:23
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaa det var värkligen fulaste bilden haha!!

Väx up lilla du !!

2009-07-25 @ 00:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0