Fick en kommentar...

anorexia barn fan:S

Nu måste du allt skämta? Har jag anorexia? Nej skulle inte tro det va... isf vet du inte vad anorexia är, det är dom som inte äter och när man är så j*vla pinsmal så att revbenen syns, på ryggen och överallt. Och då kan jag säga att jag inte ens är i närheten av det, bildbevis.



Oj, en liten muskelarm, ouf =)



Mina ben är inte ens nära anorexia! Dom som har anorexia kan ju knappast stå upp på sina ben, ojoj



... och här ett litet tillexempel, på fotot drar jag in magen och så smal är man ungefär om man inte äter och så. Men du ska inte säga att jag är ett anorexia barn haha, jag äter precis som man ska!=)

Nu fick ni lite bilder & text om min ''kropp'' haha ja det är ju oxå spännande...


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

Loooooooooooooooooool,vill du inte visa brösten eller?

Skäms du?

2009-07-23 @ 17:36:53
Postat av: Anonym

inget illa, men vet inte vart dom fick anorexia ifrån, jo visst är du smal men anorexia är ju så som du sa.

men jag förstår inte hur du kan väga 40-42 ngnstans där:/ för en jag känner är verkligen pinne och det skulle inte förvåna mig om ngn kalla henne anorexia, men hon väger 50, ändå är hon sjukt smal.

2009-07-23 @ 18:48:21
Postat av: Nina

fett många länkar du gjortde på paows blogg:)

fin blogg:)<33

2009-07-23 @ 19:17:27
URL: http://fiinastenina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0