Ensamhet

Hej sötnosar, har ätit lite middag för ett tag sen och oxå packat upp lite =) Så nu ligger allting i garderoben... skönt! Då var det avklarat hihi ;) Och nu sitter jag och bloggar, kollar runt lite på datan och chekar tvn. Fast ingenting bra på.. Alla på msn är så tråkiga och osociala.. åh känns så ensamt! Mamma har oxå åkt och kommer hem lite senare ikväll, hm. Nu ska jag sätta på lite musik så att det inte blir såå tyst här inne!



Om ni undrar varför jag skriver nästan ''mws'' på alla mina bilder så är det för att folk inte ska ta dom lika lätt, =) hörs snart, puss

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

berätta vad hon tjejen gav dig för bra tips så att håret inte blir så slitet, har skitslitet hår skulle behöva veta, älskar din blogg

2009-07-25 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0