En sak till innan jag går...

Alla ''pea grabbar'' som skriver i min gb hela tiden om och om igen.. såna som bara kommer från ingenstans, det var en 43åring som skrev till mig, ska vi bli tsm? Man bah, eh... Och sen två st människor som är sååå desperata och skriver varje sekund, hur mår du sötnos, vad gör du lalala.. åh ni är skit jobbiga! Och det är därför jag raderar era gb =) för ni är äckliga och onödiga... skriv inte till mig på pea om du är en person som iaf är 43..... HAHA! Och ett tips, gå in på oolsson17, någon människa som är fett störande!

Så nu fick ni veta det! Blir bara så irreterad på såna (a) Nu ska vi dra ut någonstans, puss igen



bilden börjar bli tjatig - men har ingen annan på den här datan just nu

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0