design

Jag hänger inte riktigt med, det bara rusar in mail om designer på min hotmail. Fick nyss ett nytt, för kanske fem minuter sen. Visst kan jag fixa era designer om ni frågar och så. Men om ni vill ha så många som jag faktiskt får frågan om då undrar jag om jag ska ta betalt .. eller ska jag inte? Då tror jag kanske inte lika många skulle fråga. Så det är ju både bra och dåligt!

Aja, nu sitter jag och gör ingenting. Är inne på pea & msn och lite sånt. Kanske snart ska fixa den fjärde designen tror jag att det är. Och jag lovar ju att länka alla designer jag gör!
Frågestunden slutar oxå om en och en halvtimme. Då ska jag allt försöka svara mitt bästa!


Kommentera älskling!
Postat av: novembersara

Har lagt till dig nu med :D

2009-07-01 @ 13:39:11
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0