älskar listan



Facebook jag börjar verkligen förstå det nu, i början lixom. Jag bah, va? vad gör man på den här sidan? HAHA jag fattade ingenting, men nu är det faktiskt rätt kul, plus att man hittar sina vänner skit lätt, vilket man inte alltid gör med playahead... som börjar bli lite udda nu!

Lakrits Som jag sagt tidigare, I<3Lakrtis, vem gör inte!? Gör inte ni det? Haha fattar faktistk inte hur man inte gillar det, det är så sjukt gott, haha :)

Sarah finns inte så mkt mer att säga, Jag älskar sarah!

''When love takes over'' - låten! Har lagt in den flera gånger på bloggen, i know. Men kan faktiskt inte sluta lyssna på den, den har lixom fasnat i mitt huvud. Hm.. haha är jag konstig? Den börjar bli lite gammal, men det spelar ju ingen roll! Huvudsaken är att låten är bra tycker jag!

Jahapp, där fick ni min älska lista, things that i really like! Nu ska vi ut lite snabbt, skriver säkert inge mer idag. Eller jo haha klockan är över tolv! Men hm.. kanske när jag vaknar? Får se,  puss! :)

Kommentera älskling!
Postat av: Cecilia

Vem sarah ? :)<3

Och jag älskar också lakrits ! Mums !<333333333333333

2009-07-18 @ 00:37:13
URL: http://bremarkcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0