15.11

Har fått kommentarer om att mina lår inte behöver bli smalare... men jag håller inte med! Smalare ska det bli... inte som en pinne nej, men smalare vill jag i alla fall! Försöker undvika godsaker och så. Men ni såg ju igår på bion, katastrof!! Haha men försöker verkligen!

Aja, vi har nyss ätit våfflor, skit gott! Och jag accepterar lite vänförfrågningar på facebook =) Trevligt... Nu pratar Sarahs mamma med hennes pappa i tel, hoppas verkligen vi åker med flygplanet! We want it =(
Det var väl allt för nu, hörs senare!



Jag i vita byxor, en till bild på mina lår.. hum?


Kommentera älskling!
Postat av: Noomi

Dina lår är perfekta ju! Hela dina ben är helt underbart fina;o

2009-07-23 @ 15:18:32
URL: http://noomiviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har typ domdära byxorna varje dag ju ?:O

2009-07-23 @ 17:18:31
Postat av: linn

Fattar faktiskt inte varför du vill ha smalare ben dem är lagom smala.

2009-07-23 @ 20:40:54
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0